вівторок, 18 квітня 2017 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

Урок-застереження
«Геть паління! Ми здорове покоління!»


   18 квітня 2017 року в читальній залі нашої бібліотеки до Всесвітнього дня здоров’я бібліотекарями Яковенко А.М. та Коваленко Я.В. був проведений урок-застереження «Геть паління! Ми здорове покоління!» для студентів I курсу (106 –П група) відділення дошкільної та початкової освіти КВНЗ Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка (куратор к.п.н. Любченко І.І.). Також на захід були запрошені директор Уманської ЦСБ Чупряк Л.А. та методист Демидюк Т.В.


       Ведучі розповіли про історію виникнення тютюну, шкідливість для молодого покоління тютюнопаління, як куріння впливає на здоров’я молодого організму, якими наслідками закінчується тривале куріння для юнаків. Були наведені статистичні дані про кількість курців у нашій країні, серед яких багато молоді, та про те, яка смертельна доза нікотину є для людини, та яке отруєння викликає перша ж викурена цигарка для молоді.


   Весь захід супроводжувався демонструванням роликів про шкідливість нікотину та куріння, в доступній для молоді формі пропагувався здоровий спосіб життя та відмова від тютюнопаління. Працівники бібліотеки експонували перегляд літератури «Скажи курінню – ні!», де присутні ознайомилися з книгами по даній темі та присутні ознайомилися зі слайд-презентацією "Життя без паління!", створеною бібліотекарями нашої бібліотеки для цього заходу.




     На основі почутого та побаченого була проведена вікторина. Завдяки якій студенти закріпили свої знання про цю згубну звичку та отримали за правильні відповіді цукерки.





  Ми сподіваємось, що юнаки зрозуміли про шкідливість  «тютюнового зілля», і відмовляться від його вживання в ім’я збереження свого здоров’я та довголіття!



1 коментар: