середу, 5 квітня 2017 р.

Календар літературних і пам'ятних дат. Квітень 2017.

«Мандрівка на планету здоров’я»
(7 квітня – Всесвітній день здоровя)


        У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. 



       Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.
       Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до цих проблем і питань - Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. Це свято увійшло в традицію, за даними проекту DilovaMova.com, з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації. Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято (WHA/A.2RES.35). До 1950-го року цей день відзначався 22-го липня, в день, коли сталася масштабна ратифікація запропонованого Статуту ВООЗ, потім День закріпився за нинішньою датою.
       Традиції святкування Всесвітнього дня здоров’я нерозривно пов’язані з діяльністю всієї системи нашої охорони здоров’я. Працівники клінік, лікарень і госпіталів, ті хто так чи інакше з обов’язку професії і служби надає медико-санітарну допомогу всім, хто її потребує, як найкраще розуміють цінність здоров’я. Профілактика та увага до нашого власного здоров’я, - є основною метою проведених медиками в цей день акцій та заходів. Численні інформаційні матеріали, брошури та буклети, семінари, виступи фахівців і навіть концерти, які приурочені цьому Дню, в простій і доступній формі пояснюють нам важливість цієї позитивної ініціативи.


      Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! Зі святом Вас!



«Культура – це те, що робить націю безсмертною»
(15 квітня – Міжнародний день культури)


       Безумовно, людина саме культурне і розумне істота на планеті. Завдяки мистецтву ми здатні розвиватися як особистість , розуміти свою внутрішню сутність, формувати власне бачення всього, що відбувається навколо. «Культура» в перекладі з санскритського дослівно означає «шанування світла» виражає прагнення до ідеалів, досконалості і пізнання прекрасного.
       Щоб надати цінності всіх сфер діяльності культурного світу, був заснований спеціальний свято День культури. Про те, як він з'явився і з якою метою ми зараз розповімо.
Міжнародний день культури.
       Історія свята бере свої коріння ще з далекого 1935 року, коли був укладений так званий Пакт Реріха - «Договір про охорону художніх і наукових закладів та історичних пам'яток» у присутності президента США Д. Рузвельт і глав 21 країни зі всього Американського континенту.
       Через роки, в 1998 році Міжнародна ліга захисту культури запропонувала відзначати дату підписання Пакту Реріха у вигляді свята Міжнародного дня культури 15 травня. 
       Цікавий той факт, сам Микола Костянтинович Реріх був російським художником і великим культурним діячем 20 століття. Він сприймав культуру як одну з основних рушійних сил людського суспільства на шляху до вдосконалення і вважав, що з її допомогою люди з усього світу різних національностей і віри можуть об'єднатися в єдине ціле, але лише в тому випадку, якщо її берегти і розвивати.

     Щороку під час святкування Міжнародного дня культури та відпочинку 15 квітня в багатьох містах України влаштовуються урочисті концерти, вечори з музикою, піснями, віршами і танцями. Вітають усіх працівників культури з їх професійним святом цікавими листівками, подарунками і приємними словами.




«Екологічна освіта – основа третього тисячоліття»
(22 квітня – Всесвітній день Землі)


      22 квітня відзначається міжнародною спільнотою як Всесвітній день Землі. В цей день в різних куточках світу проводять різноманітні акції, що покликані спонукати людей бути уважнішими до тендітного і вразливого навколишнього середовища на планеті Земля.

У День Землі в різних країнах, за традицією, лунає Дзвін Миру, закликаючи людей Землі відчути всепланетну спільність і докласти зусиль до захисту миру на планеті та збереження краси та багатства нашого спільного дому. Цей Дзвін є символ спокою, мирного життя та дружби, вічного братерства і солідарності народів та заклик до дії в ім'я збереження миру і життя на Землі, збереження людства та культури.
   Ми закликаємо всіх долучатись до природоохоронних акцій покликаних на збереження нашої Планети.




Немає коментарів:

Дописати коментар