пʼятницю, 23 січня 2015 р.

22 січня - День Соборності України

Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроху
Аби ти щаслива була, Україно
Моя Батьківщино!


Такими словами розпочався історичний урок єднання "Соборність України - соборність наших душ", присвячений Дню  Соборності України, який був проведений 22 січня 2015 року в приміщені нашої бібліотеки для учнів ЗОШ №11, працівників культури та користувачів нашої бібліотеки. Урок провели біблотекарі Груба Я.Г. та Гладка С.Л.

Цвіти і сяй, моя державо!
Все, що мріялось віками,
Сповнилось, настало!
"Ще не вмерла Україна" - 
Гордо зазвучало.

Після цих слів прозвучав запис Гім-
ну України у виконанні народного артиста України Олександра Пономарьова.

У цей день наш народ вшановує багатовікову історію державотворення своєї незалежної країни та висловлює повагу до героїчного подвигу українського народу, який у всі часи сповідував ідею миру та свободи, любові до життя. 

Як довго ждали це... Уклін чолом народу, 
Що рідну мову і державу нам зберіг.
Зберіг в таку страшну негоду,
Коли і сам стоять не міг.
Навік пройшла пора безславна...

Присутні прослухали історію державотворення нашої Батьківщини та переглянули відеоролики, створені працівниками ЦБС та з Інтернету.
На знак гордості та шани про подвиг всіх українців, які боролися та боряться до тепер за незалежнісь України - будьмо єдиними в бажанні жити в єдиній і неділимій країні. 
Пам'ятаймо: "Україна - єдина країна!".


Фото- та відеорепортаж уроку


















Немає коментарів:

Дописати коментар