вівторок, 12 січня 2021 р.

12 січня - 145 років від дня народження Джека Лондона

Мандрівник, бунтівник, мрійник


                                                           Я волів би стати попелом, а не пилом!

     Я волів би, щоб моя іскра згоріла блискучим полум'ям,

а не згасла під купою гнилі.

Я волів би стати яскравим метеором,

щоб кожен мій атом випромінював чудове сяйво,

 аніж бути сонною і вічною планетою…

Джек Лондон 

       12 січня літературна спільнота світу відзначає 145 річницю з дня народження Джека Лондона, відомого американського письменника.    Його талант можна назвати феноменальним. Ця людина за короткий час зуміла здолати шлях від чорнороба і бродяги до класика, який залишив помітний слід у світовій літературі. Своє перше оповідання «Тайфун біля берегів Японії» він написав у 17 років.  Пізніше вийшли романи, що стали класикою світової літератури: «Морський вовк», «Залізна п’ята», «Мартин Іден» та інші. Їхні персонажі наділені сміливими і рішучими характерами та здатні пожертвувати собою в ім’я вищих ідеалів. Всього Лондон написав більше 200 оповідань, понад 20 романів і повістей, а також ряд нарисів і есе. За мотивами його творів поставлено більше 10 фільмів.

         У нашій бібліотеці читачі можуть ознайомитися з життєвим та творчим шляхом письменника, переглянувши його найпопулярніші книги на книжковій полиці «Мандрівник, бунтівник, мрійник». Адже ніщо так не допоможе зрозуміти характер і світогляд автора, як його твори. Тож читаємо і насолоджуємося!






Немає коментарів:

Дописати коментар