середу, 15 лютого 2017 р.

"Історія кохання!" (Літературно-музична композиція до дня Святого Валентина)

Історія кохання!
(Літературно-музична композиція до дня Святого Валентина)


Мовчать уста, коли душа говорить,
 Коли зсередини б’ють промені тепла.
 Коли любов, яка у серці бродить,
 Мене неначе чашу наповня.

 І я щаслива… вперше у житті!
 Я вдячна долі, що звела з тобою.
 За все що ти зробив…я дякую тобі!
 Твоя любов - не причиняє болю.

 За твою силу - ніжність віддаю,
 А за любов-моя тобі покора.
 За все добро - сторицею верну
 Моя любов, мій захист і опора.

   
 Любов - це саме велике почуття. Слово «любов» на всіх мовах світу зрозуміле без перекладу. Почуття любові саме поетичне, піднесене, чисте, прекрасне.
 15 лютого 2017 року в приміщенні нашої бібліотеки відбулася літературно-музична композиція «Історія кохання!», присвячена дню Святого Валентина. На свято кохання були запрошені студенти першого курсу дошкільного факультету Комунального вищого навчального закладу "Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка" (викладачі Любченко І.І., Кучай А.І., Поліщук Н.М.).
   Ведучі заходу розповідали присутнім про не одне покоління письменників, поетів, музикантів, композиторів, які виразили почуття любові у слові і музиці.
  Студенти відвідали прекрасний світ любові, почувши хвилюючі серце мелодії. 













Презентація «Історія кохання»


Немає коментарів:

Дописати коментар