понеділок, 7 жовтня 2013 р.

26 вересня в приміщенні нашої бібліотеки відбулося свято присвячене Всеукраїнському дню бібліотек.

Сегодня день особенный для всех
Кто любит книгу, кто сроднился с нею.
Сегодня праздник – День библиотек.
Давайте же сплотим ряды теснее!
В лихое время, в меркантильный час,
Который пробил нынче в Украине,
Мы, чтобы светочь разума не гас,
Не пожалеем максимум усилий.


14 травня 1998 року згідно Указом Президента України був встановлений Всеукраїнський день бібліотек. Отже, в цьому році ми святкуємо 15 річницю цієї події.

Бібліотека – древня і вічно юна оселя людського розуму. Все життя всесвіту зосереджено у цьому магічному кристалі, що називається – бібліотека.

Для мене книга – світло дня,

Для мене книга – зорі ночі…

Моя сім’я, моя рідня,

мій розум, серце, мої очі…

Без книги я не проживу,

Вже як без вирію лелека…

Я і крізь вічність оживу

В отім святім – бібліотека.


До Вашої уваги пропонуємо переглянути фотогалерею свята

















Немає коментарів:

Дописати коментар